اخبار

عطر جدید آکوا دی پارما کولونیا فوتورا : نگاه به آینده

برند ایتالیایی آکوا دی پارما یه عضو جدید به کلکسیون Eaux de Colognes خودش اضافه کرده. کولونیا فوتورا یه ترکیب تر و تازه و فوژۀ مرکباتیه که برای این طراحی شده تا توجه ما رو به عظمت و زیبایی طبیعت معطوف بکنه. 

کولونیا فوتورا

شعار کمپینی که به این عطر جدید اختصاص داده شده اینه: آینده را با هدیه ای از طبیعت در آغوش بگیر.

کولونیا فوتورا بیانیۀ اظهار عشق به طبیعت از جانب برند آکوا دی پارما

کولونیا فوتورا انفجاری پر انرژی و پر طراوته از ترکیبات طبیعی که به طرز شگفت انگیزی با هم ترکیب شدن اما در عین حال هرکدومشون خودشون رو مجزا نشون میدن. این عطر در ذات خودش شفاف و سرشار از حیاته، تازه و تمیزه و در عین حال پر از سایه ها و ظرافت هاس.

این عطر نشان جدید ثبات و تداوم برند آکوا دی پارماس که در چارچوب برنامۀ زندگی(LIFE program) گروه LVMH ایجاد شده.

پایایی و ثبات برای آکوا دی پارما به معنای متعهد بودن به حفظ هنر زندگی ایتالیایی به همون شکلیه که همیشه در طول تاریخ جاری بوده.

کولونیا فوتورا

کولونیا فوتورا و میراث کولون سازی ایتالیایی

کولونیا فوتورا در برگیرندۀ میراث فرهنگی و طبیعی کولونیاس که از سال ۱۹۱۶ با فروتی د اورو (میوه های طلایی) ترسیم شد و کولونیا فوتورا اون رو در قالبی معاصرگونه تر بازتفسیر میکنه. این عطر جدید، از ابتدا تا انتها با ثبات و موندگاره، از جعبۀ ۹۹ درصد قابل بازیافتش بگیر تا ترکیبات با منشأ طبیعیش. این عطر دربرگیرندۀ اشتیاق و تعصبِ آکوا دی پارما به هنرهای سنتی ایتالیا و استفاده از بهترین ترکیباته.

کولونیا فوتورا

گذشته، حال و آینده ای، سه نسل میراث

توی پوستر تبلیغاتی این عطر، دست ها همدیگه رو لمس می کنن و به هم ملحق میشن. این دست ها نماد سه نسله که هر کدوم به همدیگه متصل هستن.

دست های پدربزرگ، پدر و پسر در تصویری قدرتمندانه و عاشقانه که در طیف رنگ زرد و گرمابخش برند آکوا دی پارما قرار دارن و به نمادی برای دریافت همۀ سنت های پیشین توسط نسل های کنونی و انتقال اون به نسل های آینده با هدف حفظ میراث ایتالیا و احیای امید و اعتماد به آینده ای بهتر تبدیل شده.

همچنین این تصویر شدیداً بیانگر حمایت دوطرفه در میان نسل ها از طریق تبادل سیال و حیاتیِ افکار و اعمال و ارزش هاس که هیچوقت به اندازۀ دورۀ کنونی ضروری نبوده.

از کولونیا تا کولونیا پورا و باربیر، مفهوم سنت عبور از میان نسل ها در سراسر دنیای آکوا دی پارما پخش شده و بیانگر تداوم اون تبادل دائم و حیاتی، پیوند احساسات و خرد و خلاقیت، تداوم صمیمیت و به اشتراک گذاشتن ارزش ها از طریق اصیل ترین سبک ایتالیاییه که تا به امروز هنوزم زنده هست و خواهد بود.

بعلاوه این دست ها نماد هنر دست و استادکاری هم هست که به لطف رفع نقص از نواقص، هر کدوم از کارای آکوا دی پارما رو به یه چیز منحصر به فردی مبدل میکنه.

کولونیا فوتورا

ترکیبات کولونیا فوتورا

ساخته ۲۰۲۰

نت های آغازین: ترنج، لیمو، گریپ فروت و فلفل صورتی

نت های میانی: اسطوخودوس و مریم گلی

نت پایه: وتیور

کولونیا فوتورا یه چرخ و تغییری به ترکیبات سنتی عطرسازی میده. ساختار عمودی و دینامیکش با صدای آروم وتیور که توی بسته ای از مرکبات روشن و شفاف مثل لیمو، برگاموت و گریپ فروت قرار گرفته طنین انداز میشه.

این طنین با حس ادویه ای فلفل صورتی تشدید میشه. شروع شاداب عطر توی میانۀ راه نرم تر میشه و یه حالت شیرین و معطر به عطر میده که کلیت رایحۀ عطره و یه دونوازی فوق العاده بین فضای تر و تازۀ علفیِ اسطوخودوس و رایحۀ محسوس مریم گلیه.

کولونیا فوتورا در کنار اودکلنش شامل یه شاور ژل و دو تا دئودورانت (اسپری و استیک) هم هست. این عطر از سپتامبر ۲۰۲۰ در دسترس خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Web Statistics
بستن
بستن

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید