اخبار

پیرامون قرعه کشی هفتگی سمور

همونطور که میدونین یه ماه هست توی سایت سمور قرعه کشی هفتگی برگذار میکنیم و از بین کامنتهایی که زیر پستها نوشته میشه به قید قرعه هر هفته به یک برندۀ خوش شانس جایزه میدیم. احتمالا میدونین که برای شرکت توی قرعه کشی شرایطی هم داریم. مثلا اینکه کامنتهایی که میذارین در ارتباط با محتوی پست باشه. مثلا تجربه خودتون از اون عطر یا مبحث پست، یا معرفی یه عطر مشابه یا یک سوال که بحث رو باز کنه میتونه تاثیرگذار باشه. هرچند ما کیفی به قضیه نگاه نمیکنیم و فقط کامنتهایی که واجد شرایط هستن رو برداشته و اسم نویسنده ها رو به سایت random.org میدیم تا قرعه کشی رو برامون انجام بده.

سمور
جوایز سه هفته پیاپی قرعه کشی سمور

جدا از قرعه کشی هفتگی برای مصاحبه ها هم قرعه کشی سمپل میذاریم که این البته به محبت شخص مصاحبه شونده بستگی داره که آیا برای شما سمپل بفرسته یا نه. فرانچسکا بیانکی عزیز درخواست من رو رد نکرد و با محبت تمام یک ست سمپل اضافه هم فرستاد و ما دو برنده رو برای قرعه کشی های مصاحبه اعلام کردیم. بد نیست بدونین که مصاحبه بعدی که نمیگم با کی هست جایزه بسیار بسیار هیجان انگیزتری داره. در ادامه مصاحبه های جالبی قراره داشته باشیم که داریم روشون کار میکنیم.

سمور
سمپلهای جایزه قرعه کشی برای مصاحبه با فرانچسکا بیانکی

منتها یه موضوعی که نیازه اینجا با هم طی کنیم اینه که خب سایت فعلا شرایط و مخاطب فعال کافی برای ایجاد محیط کاربری رو نداره و بنابراین نمیتونیم جز اینستگرام، تلگرام سمور و به صورت جواب زیر کامنت برنده شده، طور دیگه ای بهش خبر بدیم. تا ما امکان یوزر سازی رو براتون فراهم کنیم نیاز به پیگیری خود شما عزیزان هم داریم که یا اکانتهای اینستگرام و تلگرام ما رو فالو کنین و چنانچه از این رسانه ها استفاده نمیکنین به سایت و مخصوصا به کامنتهای خودتون سر بزنین. ما هم سعی میکنیم از این به بعد قرعه کشی ها رو بیشتر از روی پستهای هفته ای که میگذره انجام بدیم.

سمور
جا داره که جایزۀ هفته ای که گذشت رو هم همینجا اعلام کنم. دوستی که با آی دی مهتا کامنت میذارن برنده این جایزه شده. ست سمپل عطرهای پاول امیلین
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. دنیای عطر و رایحه دنیای بزرگیه.واقعا کساییکه به این دنیای بزرگ عطر و رایحه ها تسلط دارن و بررسی های خوبی ارائه میکنن استادان بزرگی هستن.ارزوی موفقیت های بزرگتر دارم براتون

  2. من همینجا اعلام میکنم اگر بری با اندی تاور مصاحبه کنی و من جز برندگان نباشم یا خودم رو میکشم یا همسایه روبرومون رو.
    جالب برنده شدن عطرهای نایاب البته تو ایران یه طرف قضیه هست یه طرف قضیه هم اینه مثلا میای این سمپل لعنتی Dark side رو پسند میکنی و بوش میبزتت توی یه گوشه تاریک و نمور و انگار دستت رو توی این تاریکی کردی تو خمره عسل و بوی بخور و چوب هست که میپیچه زیر دماغت و فکر میکنی یه روشنایی قرازه از زیر درز در بتابه و راهت رو پیدا کنی اما میفهمی در حد ۱.۵ میل فقط میتونی کیف کنی و بعدش که تموم شد هیچ کجا نمیتونی پیدا کنی مگر اینکه جز اغنیا باشی یا اسمت کیوان یا فربد باشه که خارج نشین باشی یا رفیق خارجی داشته باشی که برات یه شیشه ۳۰ میل بیارن و دوباره کیف کنی.

  3. خسته نباشی برادر یه سوال اینکه اونهایی که یک بار برنده شدن توی قرعه کشی شرکت داده میشن یا نه و اینکه در مورد سمپلهایی که من برنده شدم ظاهرا از یه برند آلمانیه میشه یه توضیحاتی بدید سرچ کردم ولی چیز زیادی دستگیرم نشد چند تاشون واقعا عالیه و میشه از جایی تهیه کرد ممنون ازشما ( احمدزاده )

    1. بله باز هم میتونن برنده بشن. اون برند یه برند ایندی نیش هست که دامنه فعالیتش خیلی محدوده و تجربی عطرسازی رو یاد گرفته. از خود آلمان میشه تهیه کرد تا جایی که خبر دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Web Statistics
بستن
بستن

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید