اخبار

چروتی ۱۸۸۱ سیلور (Cerruti 1881 Silver): معرفی عطر جدید

چروتی سیلور
چروتی سیلور ۲۰۲۰

برند چروتی (Cerruti) جهت گرامیداشت سی امین سالگرد تولید عطر کلاسیک چروتی ۱۸۸۱ (Cerruti 1881)که در سال ۱۹۹۰ عرضه شد، در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰، نسخه ای ویژه به نام چروتی ۱۸۸۱ سیلور (Cerruti 1881 Silver) عرضه خواهد کرد. این عطر یه ترکیب جدیده که فرمول اون توسط دو تن از عطاران شرکت سیمرایس (Symrise) یعنی موریس روسل (Maurice Roucel) و الینور میسنت (Aliénor Massenet) امضا شده.
خانۀ مد نینو چروتی (Nino Cerruti) برای این مراسم ویژه از شرکت سیمرایس (Symrise) خواسته بوده که تفسیری جدید از عطر مشهور خودش یعنی چروتی ۱۸۸۱ ارائه بده. به همین منظور دو عطار خالق این عطر، یک نسخۀ کاملاً مدرن خلق کردن که مثل همیشه قدرتمنده و یه امضای بویایی ارائه میکنه که با مواد اولیۀ با کیفیت ساخته شده.


چروتی ۱۸۸۱ در سال ۱۹۹۰ متولد شد و حول محور یه اکورد فوژۀ تر و تازه سیر میکنه که در کنار اون سایه روشنی از مرکبات، اسطوخودوس، مریم گلی، رزماری، ریحون و ترخون خودنمایی میکنن. کلیت کارو یه هاله ای از شمعدونی روی بستری شیپغ و چوبی در بر میگیره. چوب سندل، خزۀ بلوط و نت های بالزامی هم ترکیبات بستر عطر بودن. چروتی ۱۸۸۱ یه عطر فوژۀ چوبی توی مایه های دیور او ساواژه (Dior Eau Sauvage) اما از او ساواژ قوی تر، درشت تر و مردونه تره.

عطاران سیمرایس برای سی امین سالگرد چروتی ۱۸۸۱، بازتفسیری جدید در قالب یه عطر مدرنِ چوبی و فوژۀ معطر ساختن که نت های آغازین اون متشکل از ریحون و زنجبیل ماداگاسکاره. در قلب کار، اسطوخودوس با شمعدونی ماداگاسکار با یه ظرافت جذابی همراه میشه. در فاز نهایی، پچولی در لباس امبر وود برای قدرت و ماندگاری بیشتر ظاهر میشه به طوری که مثل یه پیشران برای نت های بالایی عمل میکنه. نتیجۀ کار، احیای ساختار نسخۀ اصلی همراه با پرتویی مدرن و متمایزه.


چروتی ۱۸۸۱ سیلور
تولید ۲۰۲۰
نت های آغازین: زنجبیل ماداگاسکار، ریحون، لیمو، تخم گشنیز و مریم گلی
نت های میانی: اسطوخودوس، شمعدونی ماداگاسکار، ایلانگ ایلانگ و آناناس
نت های پایه: امبر وود، پچولی و خزۀ بلوط

لایه های کهنۀ حیوانی با امبر وود چالاک جایگزین شدن تا یه حس جذابیت مدرن و معاصری به عطر بدن. پچولی با کیفیت و واریته ای خاص از ریحون به نام گرند ورت (Grand Vert) در ترکیب عطر به کار رفته تا ترکیبات ناب فرمول عطرو افزایش بده. مقدار ایلانگ ایلانگ کلاسیک مورد بازنگری قرار گرفته و با شمعدونی گرانقیمت ماداگاسکار ترکیب شده تا حس یه فوژۀ مدرن تر رو به عطر بدن. رگه ای شفاف و آبدار از آناناس و ادویه های طبیعی در ترکیب با همدیگه یه حس و بوی طبیعی به رایحۀ کلیِ عطر میدن.

چروتی ۱۸۸۱ سیلور از سپتامبر ۲۰۲۰ در حجم های ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر جهت خرید در دسترس خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. نسخه قدیمی واقعا خاطره انگیز بود، این جدیده هم احتمالا تا چند وقته دیگه وارد ایران میشه باید منتظر بود و دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Web Statistics
بستن
بستن

بلوک تبلیغ حذف شد

با غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات از ما حمایت کنید